AGENDA COFt

  • Conferència. VACUNES DEL VIATGER INTERNACIONAL

    Horari Inici: 14:00

Informació General:

La Vocalia de Promoció i Docència, amb la col·laboració de Laboratoris Novartis, tenen el plaer de convidar-vos a la conferència:

 VACUNES DEL VIATGER INTERNACIONAL 

 

Impartirà: Dra. Magda Campins                     

                   Servei de  Medicina Preventiva. Hospital Vall d’Hebron

 

Programa:

- Problemes de salut del viatger: mesures preventives generals.

- Vacunacions del viatger: vacunes obligatòries i vacunes recomanades.

- Aspectes pràctics: pautes accelerades de vacunació.

- Administració simultània de vacunes i quimioprofilaxi

 

La xerrada s’impartirà:

TARRAGONA
Dia: 23 Maig 2012
Horari: de 14:00 a 14:30h – Refrigeri, gentilesa de Laboratoris Novartis

de 14:30 a 15:45h – Conferència 
Lloc: Sala d’Actes Col·legial. Enric d’Ossó, 1. Tarragona


Aquesta activitat ha estat atorgada de Reconeixement d’Interès Sanitari per l’Institut d’Estudis de la Salut.

Activitat pendent d'acreditació pel Consell Català de la Formació Continuada de les Professions Sanitàries (CCFCPS).


Per tenir previsió dels que hi serem, cal que ens comuniqueu la vostra assistència a fins el 21 de maig del 2012  al telèfon del COFT:  977 25 09 37 o al mail: colfarm@coft.cat.

 

Aquesta invitació es fa extensiva a tots els vostres col·laboradors.

  

Nota:  Es requereix un mínim de 10 inscrits per realitzar la xerrada. En cas de produir-se algun canvi o cancel·lació de la convocatòria es comunicarà únicament als inscrits.

EMAIL:

colfarm@coft.cat

Cercar:

Aquest portal web només utilitza cookies pròpies i de tercers amb finalitat tècnica, i no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant, conté enllaços a llocs web de tercers com polítiques de privacitat alienes a aquesta empresa que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells.
Acceptar tot. Acceptar Rebutjar Més informació aquí